Chokoguf med peanuts og tranebær

Anmeldelse af Plaisir Young Skin

God hudpleje behøver ikke altid at være dyr, det handler bare om, at finde ud af, hvad det er ens hud har brug for. Jeg var så heldig, at jeg for nogle måneder siden fik tilsendt hele Plaisir Young Skin serien. Serien er udviklet specielt til personer mellem 18 og 30 år. Men selvom du er 17 eller 35, så vil du sagtens kunne bruge produkterne alligvel. Hele serien er parfumefri, hvilket for mig er et stort plus. Den er også uden parabener og mikroplast. Serien indeholder omkring 12 produkter, og der er både rense, cremer og ansigtsmasker. Jeg har gennem de sidste par måneder testet alle produkterne, og fundet frem til de produkter som fungerer bedst for min hud. Min hud er tør, så det var ikke alle produkterne som fungerede for mig, da de ikke gav mig nok fugt. Dermed ikke sagt at de ikke kan fungerer for dig. Derfor kan I, i dag læse min anmeldelse af 4 produkter fra serien, som har fungeret for min hud.Plaisir Young Skin

Anmeldelse af Plaisir Young Skin produkter

Plaisir Young Skin

All Gone Micellar Water

Jeg bruger næsten altid en micealler water til at fjerne min makeup, inden jeg går ind med en mere dybderensende makeupfjerner. Denne miceallar water holdt utrolig længe i forhold til, hvor lang tid jeg brugt den. Den fjernede fint min makeup, og kunne endda fjerne noget af min vandfaste mascara. Så til en pris på 65 kroner, så synes jeg man får noget for pengene. Et andet produkt som jeg også er rigtig glad for, men allerede har brugt op, er deres facemist. Jeg er super glad for facemist generelt, da det er perfekt til min tørre hud. Jeg har tit en stående på mit bord, så jeg i løbet af dagen lige kan friske mit ansigt lidt op.Plaisir Young Skin

Plaisir Scrub Away Face Mask

1 til 2 gange om ugen eksfolierer jeg min hud, for at fjerne de døde hudceller. Denne maske er en to i en, eftersom den både eksfolierer huden med små korn, og samtidig også giver fugt til huden. Jeg plejer at lade den side i 5 – 10 minutter inden jeg vasker den af. Jeg er rigtig glad for, at den også giver noget fugt til huden, da man ofte kan føle at ens hud er helt stram og mangler fugt efter man har eksfolieret den.Plaisir Young Skin

Plaisir Perfect Tinted Moisturizer

Dette er nok mit favorit produkt fra serien. Det er en let og fugtgivende ansigtscreme som, giver den lækreste glød til huden. Jeg har brugt den efter min normale ansigtscreme og før jeg lagde makeup. Det har givet ansigtet en lækker og naturlig glød. I sommers blandende jeg den også sammen med min Mac face and body foundation, hvilket gav et rigtig lækkert og sommerligt look. Alle produkterne kan købes i Matas og koster fra 65 til 120 kroner, så det er helt sikkert nogle rigtig fine og budgetvenlige produkter. Har I prøvet nogle af produkterne fra Plaisir Young Skin serien?