Bagt grød med bær og nødder

Projekt løb

I morgen starter en ny måned og derfor også et nyt projekt. Denne gang et projekt som jeg glæder mig rigtig meget til, det er nemlig projekt løb. De sidste par år har jeg ikke rigtig været fan af de der løbeture, eftersom jeg efter 300 meter får ondt i halsen og ingen luft har. Og det er endda lige meget, hvor langsomt jeg løber. Derfor bliver det også et løbeprogram som er HELT fra bunden, så selv jeg har en mulighed for at være med. Det er dette program jeg vil løbe efter. Det tager 16 uger og efter de 16 uger, vil man kunne løbe 10 km. Jeg tænker, at jeg hver måned vil give jer en update, samt dele den kommende måneds løb med jer. Måske nogle af jer også vil følge dette løbeprogram?tim-gouw-73926Den første uge ser sådan ud
Dag 1
5 min gang – 1 min løb – 3 min gang – 2 min løb – 3 min gang – 1 min. Løb
Dag 2
5 min gang – 1 min løb – 3 min gang – 2 min løb – 3 min gang – 1 min. Løb
Dag 3
5 min gang – 1 min løb – 3 min gang – 2 min løb – 3 min gang – 1 min. Løb
For nogle år tilbage var jeg faktisk rigtig glad for løb, og trænede i en periode også op til et halv maraton. En en influenza som gjorder min astma værre, gjorder at jeg blev sat helt tilbage i mit løb. Jeg er rimelig go på den første uge, eftersom det ikke ser så hårdt ud. Jeg vil dog hellere starte lidt for stille ud, end at overbelaste mig selv og min krop. Jeg håber og tror dog på, at ved at skrive om mine fremskridt her på bloggen og dele forløbet med jer, giver det mig motivation til, at blive ved og forhåbentlig gennemføre (eller det skal jeg). Hvad gør I for at holde løbeglæden ved lige?

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Bagt grød med bær og nødder